Friday, January 28, 2011

JTX Premium Engine Oil

Salam pengguna semua...
Hari ni akak nak cerita sikit mengenai minyak enjin ni.. Walaupun akak dan hubby bukan mekanik, tapi katanya minyak enjin ni bagus.
Apa yang bagusnya? Akak musykil la sebab akan pun bukannya tahu sangat pasal enjin-enjin ni..
Katanya, minyak ni tahan sampai 10000 kilometer. Ye ke? Ye le jawabnye... sebab itu le jarang-jarang gi workshop servis keter dah..
Oooo.... Lagi? Akak tanya. Katanya, minyak ni kelikatannya lebih baik. Tak cepat cair dan tidak meninggalkan keladak tar dalam enjin. Bersih le pendek ceritanya.
Barulah akak sedar. Rupa-rupanya, bukan badan je nak maintain, enjin pun nak maintain gak.
Nak tahu hargenye? Murah je... (dibandingkan dengan beli yang RM30-RM40 tapi kena tukar banyak2 kali kan...) Ingat, beli sekali (RM170) servis 10000km.
Nak murah lagi?... Order pukal, beli 2 JIMAT RM30! Dua kali servis kereta dah lega dah... Kalau tuan-tuan, puan-puan, dok jauh.. jangan risau, potongan 50% kos penghantaran kalau beli 2 botol... Order cepat sebelum terlambat. Produk ready stock. Order hari ni, lusa sampai. Kalau ada dalam range rangkaian kami, penghantaran ke pintu rumah lagi... Ish, ish, mudah tul lah.. Sampai sini je la akak cerita ye... Jangan lupa SMS ye untuk maklumat lanjut..

No comments:

Post a Comment