Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!

Saturday, January 22, 2011

DETOKSIFIKASI

Detoksifikasi ialah proses membersih atau membuangkan segala bahan buangan seperti unsur-unsur pencemar, bahan-bahan logam berat, radikal bebas, agen penuaan dan sebagainya yang terhimpun dalam tubuh badan manusia.
Proses detoksifikasi dapat mengaktifkan sel-sel badan, seterusnya menggalakkan penyerapan nutrien di samping menguatkan fungsi organ dalam badan. Oleh itu, ia menjamin perjalanan sistem badan yang lancar.

Tai Shan Ganoderma (Lingzhi)

Tai Shan Ganoderma telah diperbuat dengan menggunakan teknologi saintifik dan kaedah pemprosesannya ialah jenis pengasingan spora. Hasilnya ialah Lingzhi dari Gunung Tai Shan (di negeri China) yang berbentuk kapsul ini.

Ia mengandungi germanium organik, polisakarida, adenosina, protein, asid amino, mineral, vitamin dan lain-lain bahan penting.

Tai Shan Ganoderma adalah baik untuk penjagaan kesihatan am. Ia adalah sejenis bahan pemakanan yang baik untuk semua.

Cara pengambilan: 2 kali sehari, setiap kali 1-2 kapsul.


Hai-O Garlic
Rempah yang Biasa & Makanan Kesihatan

Bawang putih, sejenis rempah yang lazim dimasukkan ke dalam makanan untuk memberi rasa, sesungguhnya adalah herba yang istimewa. Bawang putih adalah makanan kesihatan yang amat dihargai sejak zaman purba sehingga zaman sekarang.

Hai-O Garlic adalah pati daripada kandungan aktif bawang putih dikeluarkan melalui satu proses teknologi di mana nilai pemakanan dipertingkatkan serta rasa pedas dan bau semulajadi dibuangkan. Setiap butir bawang putih mengandungi 100% serbuk bawang putih. Hai-O Garlic tidak mendatangkan kepedihan kepada mukosa gastrik serta mudah diserap oleh usus kecil.

Hai-O Garlic adalah sesuai untuk golongan semua usia sama ada perempuan atau lelaki.

Cara pengambilan: 2 butir, 2 kali setiap hari.


Hai-O Chitosan
Makanan Semulajadi

Hai-O Chitosan merupakan produk hasilan gabungan chitosan. Chitosan pula adalah chitin yang telah dibuangkan polisakaridanya. Produk chitosan adalah kaya dengan gula amino. Ia diproses daripada hidupan berkarang yang mempunyai molekul semulajadi yang tinggi dalam bentuk biomas. Chitosan mudah bersebati dengan sel biologi, bersifat tidak beracun, mudah dilarutkan serta aktif. Kegunaan utamanya ialah dalam bidang perubatan dan pemprosesan makanan pembinaan.

Disebabkan peralihan zaman dan perubahan cara hidup serta pemakanan, peratusan penghidap masalah kesihatan semakin meningkat. Hai-O Chitosan merupakan suplemen kesihatan semulajadi.

Cara pengambilan: 2 kali sehari, 2 kapsul setiap kali sebelum makan.


Miautan Enerplus
Minuman Tambahan Semulajadi yang Menyihatkan

Miautan Enerplus adalah produk berasaskan kalsium serta mempunyai bahan terapautik yang diformulasikan mengikut keperluan organ dalaman melalui penyediaan yang berlandaskan kepada prinsip terapi Cina Kuno. Fungsi utama:
- Meningkatkan peredaran darah
- Menguatkan fungsi badan

Cara pengambilan:
1. Buka kapsul, tuangkan serbuk ke dalam air atau air mineral
2. Goncang
3. Miautan Enerplus boleh diminum bila-bila masa


Hai-O Organic Spirulina
Organik, Penjagaan Kesihatan Semulajadi
Hai-O Organic Spirulina dibiak daripada baka spirulina dalam kolam air mineral di Gunung Da-Wu, kawasan Ping-Tung, Taiwan dengan persekitaran pembiakan yang bersih, tanpa unsur-unsur pencemaran. Ia adalah bebas daripada bahan-bahan kimia, baja, racun serangga atau logam berat dan merupakan makanan semulajadi dengan nutrien-nutrien yang menyeluruh untuk dimakan.

Hai-O Organic Spirulina mengandungi unsur Apogen®, iaitu sekumpulan protein yang diekstrak daripada alga untuk menjaga dan menjamin kesihatan susuk badan. Kajian Apogen® turut memperoleh paten daripada Amerika Syarikat (No. US 6346408) dengan terbitannya dalam Journal of Medical Virology 70: 119-125 pada Mei 2003 (http://www3.interscience.wiley.com/cgi-bin/jhome/32763).
Faedah-faedah pengambilan Hai-O Organic Spirulina:
- Memberi tambahan nutrien yang menyeluruh kepada tubuh badan untuk menguatkan tubuh badan
- Kaya dengan Vitamin B12 yang penting dalam penghasilan darah
- Kandungan fiber yang tinggi (8-12%) dapat melegakan masalah sembelit

Cara pengambilan: 5-10 pil sekali, 2-3 kali sehari.


Hai-O Chlorella
Zat Makanan Tambahan Tradisional yang Sesuai untuk Keperluan Keluarga Anda

Pilihan terbaik untuk mengimbangi diet anda, Hai-O Chlorella telah menjadi pilihan dunia masa kini dalam membantu ke arah mengekalkan kesihatan sempurna.

Chlorella ialah tumbuhan sel-tunggal yang dijumpai dalam air bersih, mengandungi klorofil boleh mengeluarkan nutrien melalui kesan fotosintesis.

Fungsi: Membantu penghadaman dan melegakan sembelit.

Cara pengambilan: Ambil sebelum makan. Setiap hari 10-20 biji untuk orang dewasa dan 5-10 biji untuk kanak-kanak.


Kapsul Garam Buluh Hai-O
Kebaikan Kesihatan yang Mudah & Cepat

Hai-O Garam Buluh (Bamboo Salt) Premier Food membekalkan kebaikan garam buluh semulajadi dalam bentuk kapsul.

Setiap kapsul menggabungkan kebaikan pelbagai mineral dan elemen mikro seperti kalsium, kalium dan sebagainya. Ia terutamanya tinggi dalam magnesium.

Garam buluh yang bersifat alkali dapat membantu mengekalkan keseimbangan nutrien badan dan menjaga kesihatan tubuh yang menyeluruh.

Cara pengambilan: 2 kali sehari, 2-3 kapsul setiap kali.


Nurich Vital-Liv Capsule
Kombinasi Ekstrak Herba Memberi Perlindungan untuk Hati

Kombinasi ekstrak herba-herba seperti Milk Thistle, Phyllanthus Niruri, Dandelion dan ramuan lain menjamin kesihatan hati anda dengan:
- Memastikan fungsi hati yang normal
- Membantu metabolisme badan

Hati merupakan organ penyahtoksin terbesar dalam badan. Hati menjalankan pelbagai fungsi penting yang berlainan seperti membekal tenaga, terlibat dalam metabolisme badan, membersihkan darah dan sebagainya.

Cara pengambilan: 2 kapsul sehari.

No comments:

Post a Comment