Submit your website to 20 Search Engines - FREE with ineedhits!

Tuesday, March 15, 2011

Magic Cream! Bio Ever Nano Cream 100% Botanikal!!!

SELEPAS
SEBELUM

Salam...
Bio Ever tak perlu disapu pada muka. tetapi pada bawah lengan dan pangkal leher untuk kesan yang serta merta. Bio Ever Nano Cream menggunakan sistem bio teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano secara terus ke dalam peredaran darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Bio Ever menaikkan seri wajah, hilangkan garis-garis halus di bawah mata, bentukkan wajah anda. paling hebat,Bio Ever akan mahalkan mekap anda!!!anda pakai mekap murah pun, nampak Wow!!Sekali cuba,terus jatuh cinta!!!

TESTIMONI
Ni gambar seorang pengguna Bio Ever yg juga seorang rakan.Gambar ni diambil sebelum dan selepas facial dgn set La Praise dan menggunakan Bio Ever Nano Cream. Muda dan cantik orangnya tapi dia selalu komplen pipinya tembam! Tengok gambar sebelum dan selepas tu yer..
Sebelum: Bentuk wajahnya nampak tembam dan xder kontur, bayang gelap bwh mata dan sembab juga ketara. Garis senyuman jelas kelihatan. Kulitnya dah cerah tapi x segebu selepas penggunaan La Praise & Bio Ever Nano Cream..
Gambar selepas: Kulit lebih cerah, lembap(moist),dan ada glow:P( orang kata berseri!!!).huhu.Kontur wajah sangat berbeza, lebih terbentuk dan tirus. Bayang gelap dan sembab bawah berkurangan. Garis halus juga berkurangan..
( GAMBAR KAT ATAS TU SELEPAS, YANG BAWAH SEBELUM )

Rasai perbezaannya! kulit tegang berseri hanya dalam beberapa minit sahaja! 100% botanikal. Bio Ever Nano Cream menggunakan sistem bio teknologi untuk menghantar kebaikan rumusan aktif bersaiz nano secara terus ke dalam peredaran darah melalui penggunaan luaran pada kulit. Rumusan aktif bio ever ialah pegaga yang kaya dengan vitamin A dan C, menggalakkan penyembuhan luka, dan merangsang sintesis kolagen. Wild yam sebagai antioksidan & menegangkan kulit. Kacang soya memutih dan melembabkan kulit.

sms/call 019-451 8510 untuk pertanyaan dan belian. Anda pasti teruja!
http://www.rahsiamudasentiasa.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment